Wat jammer dat je het product moet retourneren. Wij besteden veel zorg en aandacht aan de kleding maar verwachten dat ook van U. Een artikel wordt dan ook alleen retour genomen als dit ongedragen, ongewassen, onbeschadigd is en voorzien van de bestaande kaartjes. Dan kunt u het artikel retour sturen. De kosten voor het terugzenden zijn voor u.
Toch een andere maat nodig? Stuur het artikel retour en check onze voorraad in de webshop en maak een nieuwe bestelling aan.
Hoe retourneer ik een item?
Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. Meld je retour aan door onderstaand retourformulier in te vullen. waarin je je naam, factuur- of ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft.
Zodra je je retour hebt aangemeld kan je de producten retour sturen via PostNL. Bewaar de track and trace zorgvuldig. Stuur het pakket naar:
Hatseflats Kinderkleding
Slijkstraat 40
1381 BA Weesp
Vergeet niet je factuur (of een kopie daarvan) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst
verwerken. Zodra we je item hebben ontvangen en je retour hebben verwerkt storten we het aankoopbedrag binnen drie werkdagen terug.
Wil je schoenen retourneren?
Let er dan op dat je de schoenen in de schoenendoos doet en vervolgens in een verzendzak of verzenddoos. Alleen zo houden we de schoenen én de schoenendoos in goede staat.
Vanwege hygiënische redenen nemen we de volgende artikelen niet retour!
– Oorbellen
– Spenen (geopende verpakkingen)
Copyright © 2023 Hatseflats kinderkleding, All rights reserved. Present by Visual Webdesign