Onze webshop werkt samen met onze fysieke winkel in Weesp. Als we je bestelling hebben ontvangen tijdens de openingstijden van de winkel, dan doen we onze uiterste best om je pakket op dezelfde dag aan te bieden aan de postbezorger.
Zit er een fout in je adresgegevens of heb je een verkeerd item of verkeerde maat besteld? No stress! Kan gebeuren. Het handigst is om ons direct even te bellen op 0294-772932 Anders mail ons, het liefst zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling. Dan gaan wij meteen aan de slag om je bestelling aan te passen.
Dat kan zeker! Wanneer je alles in je shopping bag hebt gedaan, kies je bij verzendwijze voor ophalen in de winkel. Vervolgens kies je de winkel waar je je bestelling graag zou willen ophalen.
Bij de stap ‘hoe wil je betalen’ krijg je de optie om je bestelling te betalen in onze winkel. Je bestelling wordt dan een reservering, je ontvangt een mailtje zodra de items voor je klaar liggen en vervolgens heb je 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Het duurt gemiddeld twee werkdagen tot een reservering voor je klaarligt. Is de bestelling toch niet (helemaal) naar wens? Geen probleem, je rekent alleen de items af die je meeneemt.
Op Hatseflats cadeaubonnen en tegoedbonnen staat altijd een code. Deze code kan worden gebruikt in de winkel én een code waarmee je de bon kunt gebruiken in de webshop. Bij het afrekenen zie je een veld staan ‘tegoed- of kortingsbon Hatseflats Typ hier de code in, klik op ‘activeer’ en het tegoed wordt meteen verrekend met het te betalen bedrag. De codes die bij kortingsacties worden verspreid kun je op dezelfde manier gebruiken. Nadat je op ‘activeer’ hebt geklikt wordt de korting meteen verrekend. Let op: kortingscodes zijn niet geldig op cadeaubonnen en sale-items, tenzij anders aangegeven. Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes tegelijk te activeren.
Als we je pakket hebben aangeboden bij PostNl, dan sturen we je de track & trace. Vanaf dat moment kan je alleDat kan! Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan een bezorger van PostNL ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je inloggen op mijn PostNL en je bestelling volgen.
Dat kan zeker! Je mag een retour natuurlijk ook afgeven in onze winkel in Weesp. Dat scheelt jou weer verzendkosten én het is natuurlijk gezelliger! De retourprocedure is in dit geval net wat anders, wat inhoudt dat je je retour niet hoeft aan te melden via de mail. Als je de factuur (of een kopie hiervan) meeneemt naar de winkel, kunnen we dat daar voor je verwerken!
Het verwerken van je retour duurt maximaal 3 tot 10 werkdagen. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Daarna duurt het meestal een paar werkdagen voordat je geld is teruggestort. Voor sale artikelen zijn er andere regels.
Is een item toch niet helemaal zoals verwacht? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje te retourneren. Meld je retour aan via de volgende link: Waarin je jouw naam, factuurnummer/ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft.
Copyright © 2023 Hatseflats kinderkleding, All rights reserved. Present by Visual Webdesign